اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان قزوین

معرفی فعالیت ها و گزارشات خبری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان قزوین

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

هیئت انصارالمهدی(عج) دانش‌آموزان انجمنی شهر شال استان قزوین برگزار شد.
                                 حجه الاسلام رمضانی
 
به گزارش روابط‌عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان قزوین، در دومین روز از ماه محرم، دانش‌آموزان هنرستان شهید «آقا حسین موسوی» شهر شال از توابع شهرستان بوئین زهرا، در غالب هیئت انصارالمهدی(عج) به عزاداری پرداختند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۹۵ ، ۰۹:۱۹
 
مسئول اتحادیه استان قزوین در اولین نشست شورای معاونان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان قزوین گفت: برکت و آثار حضور شهدا در مجموعه ما به عینه وجود دارد و نباید از آن غفلت کرد.
 
 
به گزارش روابط‌عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان قزوین، اولین نشست شورای معاونان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان قزوین در سال تحصیلی 96-95 با حضور محمدرضا فلاح مسئول اتحادیه استان قزوین و شورای معاونان اتحادیه استان روز شنبه سوم مهرماه 95 برگزار شد.
در این نشست محمدرضا فلاح ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید گفت: ما باید از ظرفیت مصادف شدن هفته دفاع مقدس با آغاز سال جدید تحصیلی استفاده کنیم و با توسل به شهدا، علی‌الخصوص شهدای دانش‌آموز دوران دفاع مقدس نهایت بهره روحی و معنوی را ببریم. شک نکنیم که روح این شهدای گرانقدر حاضر و ناظر اعمال ما است. و  اگر به این شهدای بزرگوار توسل کنیم ما را دست خالی از خوان کرمشان بر نمی‌گردانند. 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مهر ۹۵ ، ۰۹:۰۵